Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Żory Sp. z o.o. informuje, iż wprowadziło nowe rozwiązanie mające na celu polepszenie i usprawnienie kontaktu z klientem uruchamiając Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Umożliwia ono szybki i nowoczesny dostęp do konta rozrachunkowego odbiorcy. Poprzez e-BOK odbiorca może kontrolować rachunki i płatności, ma dostęp do odczytów wodomierza, może analizować zużycie w każdym punkcie poboru wody oraz sprawdzić dane dotyczące aktualnej umowy. Dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta jest możliwy z Państwa komputera lub laptopa przez całą dobę.
Odbiorcy mogą założyć e-BOK poprzez osobiste zgłoszenie się do siedziby PWiK Żory Sp. z o.o. lub klikając w poniższy link. Szybkie wejście do e-BOK poprzez kliknięcie umieszczony w górnej części naszej strony internetowej.
Zaloguj lub zarejestruj się w e-BOK
Regulamin e-BOK