icon image icon image icon image

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta


Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Żory Sp. z o.o. informuje, iż wprowadziło nowe rozwiązanie mające na celu polepszenie i usprawnienie kontaktu z klientem uruchamiając Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Umożliwia ono szybki i nowoczesny dostęp do konta rozrachunkowego odbiorcy. Poprzez e-BOK odbiorca może kontrolować rachunki i płatności, ma dostęp do odczytów wodomierza, może analizować zużycie w każdym punkcie poboru wody oraz sprawdzić dane dotyczące aktualnej umowy. Dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta jest możliwy z Państwa komputera lub laptopa przez całą dobę.

Odbiorcy mogą założyć e-BOK poprzez osobiste zgłoszenie się do siedziby PWiK Żory Sp. z o.o. lub klikając w poniższy link. Szybkie wejście do e-BOK poprzez kliknięcie  umieszczony w górnej części naszej strony internetowej.


Zaloguj lub zarejestruj się w e-BOK

 
Regulamin e-BOK


Przejdź do treści