icon image icon image icon image

Dział uzgodnień i ewidencji majątku


Kierownik Działu: Agnieszka Ruszała

Zakres działań:

  • wydawanie warunków technicznych podłączenia do sieci wod.-kan.
  • wydawanie warunków technicznych zabudowy wodomierza rejestrującego zużycie wody bezpowrotnie zużytej (podlicznika)
  • uzgodnienia projektów technicznych i innych dokumentacji opracowywanych przez projektantów
  • uzgodnienia lokalizacyjne/branżowe
  • ewidencja i przygotowanie odpłatnych realizacji prac dotyczących przyłączy wod.-kan.
  • wyceny ofertowe
  • opracowanie danych do sprawozdań technicznych i statystyk
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i inwentaryzacji
  • przygotowanie i prowadzenie ewidencji książek obiektu budowlanego
  • rejestr decyzji administracyjnych związanych z majątkiem Przedsiębiorstwa
  • ewidencja i przygotowanie materiałów w celach podatkowych i ubezpieczeniowych
  • monitorowanie i aktualizacja Wyliczenia Efektu Ekologicznego